businessplan fruitteelt

Jeroen Kramer jpmkra at wxs.nl
Mon Sep 7 13:41:57 EST 1998

Beste internetcollega's,

Eindelijk eens een serieuze vraag tussen alle onzin over sex, rijk worden,
reclame, etc.
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Voor mijn zwager ben ik ondernemingsplan aan het schrijven voor het
opstarten van een
fruitboomkwekerij. Niet om zelf fruit te kweken, maar alleen voor het kweken
van de bomen zelf
om deze vervolgens weer door te verkopen aan derden.

Nu is er over dit kleine stukje branch weinig informatie te vinden.
Heeft iemand toevallig hiernaar al eens een onderzoek verricht, of weet
hij/zij waar ik voorbeelden
van businessplannen en cijfermateriaal kan terugvinden? Vanzelfsprekend
alleen over deze materie
en geen algemene businessplannen, want die heb ik zelf wel.

Hopelijk krijg ik enkele serieuze tips!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Kramer
Den Haag