[Bio-software] method validator software

Ortiz Gonzalez, Isabel via bio-soft%40net.bio.net (by isabel.ortiz from ciemat.es)
Wed Apr 18 03:05:20 EST 2012

Hi,

I'm a PhD student and I want to use your program Method Validator but I can find it.

Would you mind to send me or tell me where I can get it?

Thank you very much.

Kind regards,

Isabel Ortiz

isabel.ortiz from ciemat.es

Confidencialidad:
Este mensaje y sus ficheros adjuntos se dirige exclusivamente a su destinatario y puede contener información privilegiada o confidencial. Si no es vd. el destinatario indicado, queda notificado de que la utilización, divulgación y/o copia sin autorización está prohibida en virtud de la legislación vigente. Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos que nos lo comunique inmediatamente respondiendo al mensaje y proceda a su destrucción.

Disclaimer:
This message and its attached files is intended exclusively for its recipients and may contain confidential information. If you received this e-mail in error you are hereby notified that any dissemination, copy or disclosure of this communication is strictly prohibited and may be unlawful. In this case, please notify us by a reply and delete this email and its contents immediately.