(none)

Proyecto Camaron camaron at NS.UCA.EDU.NI
Wed Jun 25 19:48:57 EST 1997

Dear friends:

Hi how are you my name is Sandra Diaz I'm working with a shrimp=20
artisanal producer cooperative, integrated by 16 women, located in=20
the area of "Puerto Morazan" in the north west of Nicaragua, near=20
"Fonseca Gulf". I wish get information about predator control in=20
shrimp ponds ( for example tramps for crabs and fish mainly).

Please, if do you have some information, I'll be very hapy if you can=20
send for me. Moreover I'm request some name and adress of people related=20
with tis field.

Thank you very much.

Sandra Diaz

Queridos amigos, mi nombre es Sandra Diaz estoy trabajando con una=20
cooperativa de producci=F3n artesanal de camarones compuesta por 16 mujeres=
,=20
desear=EDa obtener informaci=F3n sobre el control de depredadores en=20
estanques de cultivo de camar=F3n.

Favor,si son tan amables desear=EDa me enviar=E1n cualquier informaci=F3n=
=20
disponible que tengan de igual forma si es posible me sugieran nombres o=20
direcciones de personas expertas en el =E1rea.

En espera de su pronta respuesta , muchas gracias=20

Sandra D=EDaz Miranda.