Sexual Crime: Who has details? (Sexualdelinquenz)

Christian Dohmen C.DOHMEN at LINK-GL.de
Wed Sep 3 10:33:00 EST 1997

**************************
Christian Dohmen
C.Dohmen at link-gl.de
113171,632 at compuserve.com
**************************

*Suche Informationen zum Thema Sexualdelinquenz!*
                * * * * * * *
*Looking out for informations about sexual crime!*

Dear all,

I'm looking out for detailed or brief informations about a very hard
subject, short to say about "sexual crime": Raping, sexual murdering,
serial crime etc.

I want to work out an special dossier about that topic. Who of yours have
some helpfull tips or background informations about that current subject?
It doesn't matter from which stream of science your informations are:
sociological, criminological, psychological, religious, biological
(medicine, therapy) or political.

It would be really kind if you could help me with my problem. And I would
like to thank you a lot for every short tip you can give. If you want to
post your informations to my e-mail address you can send it to:
C.Dohmen at link-gl.de or if you wish to send it on a disc, write to:
Christian Dohmen. Johann-Mayer-Str. 5, 51105 Cologne / KOELN, Germany.

Thanks a lot, yours sincerly

Christian Dohmen

***********

Liebe UserInnen,

Ich suche dringend detailierte, (unpopulistische) Hintergrundinformationen
zum Thema "Sexualdelinquenz". Ich bereite eine längere Ausarbeitung zu
diesem Thema vor. Wer von Euch kann mir dabei mit Tips helfen?

Dabei spielt es keine Rolle, aus welchem wissenschaftlichen Blickwinkel
Eure Tips kommen. Ich suche alles aus soziologischer, kriminologischer,
psychologischer, ethischer, biologischer / medizinischer und politischer
Sicht. Jeder kleiner Materialtip, jede kurze Binär- oder Textdatei ist mir
eine Hilfe. Leider kann ich Euch keinen größeres Geschenk als ein großes
Dankeschön machen, hoffe aber trotzdem auf Rückantwort.

Wer also Infos hat, sollte eine Mail an die folgende e-mail-Adresse
posten: C.Dohmen at link-gl.de oder falls Ihr mich mit Material füttern
wollen solltet, einfach auf Diskette an: Christian Dohmen, Johann-Mayer-
Str. 5, 51105 Köln.

Viele dankende und solidarische Grüße,

Christian Dohmen

THE BLUE RIBBON Comunity