A job opportunity - Una oportunidad laboral

itc at winning.com itc at winning.com
Sun Apr 30 23:07:32 EST 2000

Apreciado amigo:
Appreciated friend:

En mi Web le estoy ofreciendo una oportunidad que seguro
que le puede interesar. Se trata de un nuevo sistema en
el que la PC trabaja para Ud. y con el que puede
conseguir unos interesantes ingresos extras de una forma
amena y divertida. Yo lo hago y estoy asombrado de los
resultados logrados.

In my Web I am offering to you an opportunity that sure
that it can interest you. It is a new system in
the one that the PC works for you and with the one that can
to get some interesting extra revenues in a way
interesting and amusing. I make it and I am astonished of
those achieved results.

Ademas conocera personas de todo el mundo y hara amigos
en lugares que nunca antes imaginaba. En todo momento
contara con mi apoyo y formacion personalizada para que
pueda desempeñar su trabajo cada dia mejor.
Puede trabajar desde cualquier sitio del mundo y en el
horario que Ud. desee sin importar raza, pais o condicion.

You will also know people from all over the world and
you will make friends in places that never before imagined.
In all moment you will have my support and personalized
formation so that you can carry out their work better
every day. You can work from any place of the world and
in the one schedule that you want without caring race,
country or condition.

En mi Web explico conceptos sobre teletrabajo y brindo
una propuesta de trabajo directa. Además, los conocimientos
que usted adquirira le seran de gran utilidad en otros campos,
pues las posibilidades son muy amplias y las areas donde
desarrollar esta modalidad laboral estan creciendo: Asesoría
laboral, fiscal, jurídica, traducción, consultoría,
medicina, enseñanza, trabajo de secretaría,
arquitectura, edición, ingeniería, seguimiento de
valores bursátiles, vigilancia de bosques y medioambiente,
entre otros.

In my Web I explain concepts on the telecommuting
(telenetwork) and I offer a direct work proposal.
Also, the knowledge that you will acquire they will
be you of great utility in other fields,
because the possibilities are very wide and
the areas where to develop this labor modality are growing:
Labor, fiscal and legal consultantship, translation,
consultancy, medicine, teaching, secretary work,
architecture, edition, engineering, pursuit of
value market, surveillance of forests and environment,
among others.

Para mayores detalles visite mi Web en:
For further details visit my Web in:

http://www.freeyellow.com/members8/teletrabajo4/index.htm
(En español.)

http://www.freeyellow.com/members8/telecommuting4/index.htm
(In English and in Chinese.)

¡Acuerdese de visitarla!
(No se arrepentira, se lo aseguro)

Remember to visit her!
(You won't be sorry, I assure it to you)

Saludos desde Rio Tercero, Argentina.
Greetings from Rio Tercero, Argentina.

Adrian Biondi

Si a usted le causa alguna molestia este e-mail le ruego
que acepte mis sinceras disculpas. Lo unico que deseo es
ofrecerle a usted una oportunidad de trabajo que usted puede
o no aprovechar. Si le interesa, estare encantado de ayudarle
en todo lo posible.
Si usted no quiere recibir mas e-mails mios acceda a:
http://www.freeyellow.com/members8/teletrabajo4/index.htm
(en español) y escoja REMOVE para eliminar futuros envios.
Este mensaje se envía con la complacencia de la nueva
legislación sobre correo electrónico:
Por sección 301, párrafo (a)(2)(C) de S.1618 Bajo el decreto S.1618
título 3ro. Aprobado por el 105 congreso base de las normativas
internacionales sobre SPAM, este E-mail no podrá ser considerado
SPAM mientras incluya una forma de ser removido, y este
la incluye.

If this e-mail causes to you some nuisance I beg you
that you accept my sincere apologies. The only thing
that I want is to offer you a work opportunity that you
can or not to take advantage. If it interest you, I will
be charmed of helping you in all the possible one.
If you don't want to receive but e-mails from me, just go to:
http://www.freeyellow.com/members8/telecommuting4/index.htm
(in English and Chinese) and choose REMOVE to eliminate all
future shippings.
This message is sent with the fulfillment of the new
legislation about electronic mail:
For section 301, paragraph (a)(2)(C) of S.1618. Under
the decree S.1618 title 3rd. Approved by the 105 congress,
base of the international normative on SPAM, this E-mail
won't be able to be considered SPAM while it includes
a way of being removed, and this e-mail includes it.

---