It makes money working in your hou

gustvaz2000 at yahoo.es gustvaz2000 at yahoo.es
Fri Jun 29 05:05:51 EST 2001

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
This Message was Composed using Extractor Pro Bulk E- Mail Software. If
you wish to be removed from this advertiser's future mailings, please reply
with the subject "Remove" and this software will automatically block you
from their future mailings.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Español, English
Hola:
          Quiero invitarte a que conozcas un novedoso proyecto.
Es el resultado del trabajo y la experiencia en el comercio electrónico, de un importante grupo de profesionales.
Este proyecto, se llama Market 2000, y desde su nacimiento en julio del 2000, cuenta ya con mas de 50.000 asociados!!!
Este notable  crecimiento, es fruto de las ventajas de este proyecto.
Para conocerlo a fondo, visita mi oficina virtual, donde puedes afiliarte sin costo alguno. Visita: http://www.proyectomarket2000.com/cgi-bin/oficina.cgi?ID=31
Sé que esta invitación cambiará tu vida y por siempre me la agradecerás, pero si por algún motivo te ha molestado, te pido disculpas.
Es la única vez que recibirás esta invitación, si por error involuntario la recibieras nuevamente, bastará que me contestes con la palabra REMOVE en la línea de asunto. Muchas gracias por tu atención.
Por informes: gustvaz2000 at yahoo.es?subjet=INFORMES
Gustavo Vázquez
Distribuidor Independiente 031
Market 2000

Hello:
I want to invite you to that know a novel project.
It is the result of the work and the experience in the electronic trade, of an important group of professionals.
This project, Market is called 2000, and from its birth in July of the 2000, already count with but of 50.000 associates!!!
This remarkable growth, is fruit of the advantages of this project.
To thoroughly know it, it visits my virtual office, where you can affiliate without cost some.  It visit:
http://www.proyectomarket2000.com/cgi-bin/oficina.cgi?ID=31
I know that this invitation will change your life and for you will always thank it to me, but if for some reason it has bothered you, I apologize you.
It is the only time that you will receive this invitation, if by mistake involuntary you received it again, it will be enough that you answer me with the word REMOVE in the matter line. Thank you for your attention.
For reports: gustvaz2000 at yahoo.es?subjet=INFORMES
Gustavo Vázquez
Independent distributor 031
Market 2000