Help me / Ajude-me

Aziz e-mail at e-mail.nwx.com.br
Wed Dec 11 21:35:45 EST 2002

Please, I need to return to see. visit my homepage http://www.e-mail.nwx.com.br/eyes  know my case and send this e-mail to everybody that you can.Case you have same  doubt, go to my homepage .Choose "Write us" in the menu .fill the form.Don't answer this e-mail because your message won't go to us,Thank you.

Por favor, preciso voltar a enxergar. Visite minha página http://www.e-mail.nwx.com.br/olhos .Conheça meu caso, e mande esse e-mail pra todos que você poder.Havendo dúvida,entre na página e no ítem fale conosco e envie sua mensagem.Não responda esse e-mail, porque a mensagem não chegará até nós,Obrigado.
---