sheep brain cortex cDNA library

Shnieg neves at omeucomputador.net
Mon Mar 17 19:42:37 EST 2003

I'm a PhD student in Biology and I would like to know were can I found a
sheep brain cortex cDNA library, in order to identify a membrane protein. I
don't unfortunately have the expertise and the technical means to build one
in my lab. Can someone help me or give me some clues?
Thank you in advance,
Shnieg

Je suis un étudiant de doctorat et je recherche une bibliothèque de ADN
complémentaire de cortex cérébral de mouton, pour m'aider à identifier une
protéine de membrane. Je n'ai malheureusement pas les connaissance ni les
moyen technique pour en faire une à mon labo. Quelqu'un peut-il m'aider ou
me donner des indications où je peux l'obtenir?

Merci d'avance,

Shnieg